شرکت اتوبار باربری ازگل تهران با شعار « کیفیتی که انتظار داشتید با قیمتی که باور نخواهید کرد » در خدمت همشهریان و عزیزان در این منطقه آماده ارائه کلیه خدمات از جمله کارگر جهت بسته بندی حرفه ای و کارگر باربر و حمل و نقل مطمئن می باشد.

اتوبار باربری ازگل
اتوبار باربری تمام کار ازگل تهران آماده ارائه کلیه خدمات حمل بار شهری از ابتدا تا انتها که شامل جمع آوری وسایل منزل و اسباب کشی و در نهایت جابجایی و چیدمان با سابقه طولانی و درخشان و انواع ماشین ها و کامیون ها ی حمل بار در سرتاسر منطقه ازگل ارایه سرویس می‌نماید.

گروه اجرایی شرکت باربری اتوبار ازگل در قبال شما مسئولیت پذیر بوده و بهترین خدمات را با کارگران ماهر و آموزش دیده ارائه میکند. محله ازگل تهران یکی از مناطق اعیان نشین شهر تهران می باشد که در شمال شرق تهران واقع شده است. این منطقه به دلیل مجاورت با رشته کوه البرز دارای آب و هوای مناسبی می باشد و زمستان های سردی دارد.

ازگل از سمت شمال به شهرک شهید محلاتی و از سمت شرق به بلوار نیروی زمینی و از سمت غرب به اقدسیه و از سمت جنوب به محله لویزان منتهی می شود. و این منطقه به دلیل وجود رودخانه های از قبیل دارآباد محل مناسبی برای کشاورزی و کاشت محصول بوده است.

دلیل نامگذاری منطقه ازگل، که بعضی از مردم معتقدند که نام ازگل از میوه ازگیل گرفته شده و در واقع همان نام ازگیل است که به صورت مخفف آن را ازگل می خوانند و بعضی می‌گویند ازگل محل آواز خوانی بلبل هایی بوده است که در این منطقه وجود داشته اند و ازگل بر وزن بلبل علت نامگذاری این منطقه بوده است.

باربری اتوبار تمام کار ازگل با داشتن کارگر باربر و کارگر جهت بسته بندی حرفه ای یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل در زمینه حمل اثاث منزل و کالاهای اداری در سطح شهر تهران و منطقه ازگل که شما را در جابجایی مطمئن و اسباب و اثاث منزل خویش به صورت شبانه روزی به بهترین نحو ممکن یاری می رساند.