هر حرفه ای یک مهارتی را میخواهد. کار تخصصی باربری هم مهارتهای خودش را می طلبد. و اگر غیر از این باشد آن کار جز تخریب و خسارت نتیجه ای نخواهد داشت. سالهاست اتوبار باربری ارامنه الف در این محله خدمات قابل تحسینی را به ساکنین ارائه داده است.

اتوبار باربری ارامنه الف

تجربه کنار مهارت مکملی در پیشبرد اهداف آن حرفه است. ما مفتخر هستیم که ساکنین محله ارامنه الف قدردان ما بوده و به پاس این محبت خدماتی شایسته این عزیزان با تعرفه باربری ارزان در نظر گرفته ایم. خدمات بسته بندی با کارگران بسته بند حرفه ای، خدمات باربری با کارگران باربری حرفه‌ای و مجرب حمل اسباب اثاثیه با ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین و متخصصین فنی در چیدمان و نصب وسایل برقی، شستشوی مبلمان و فرش با دستگاهای مدرن، تمام این مراحل با تعرفه‌ها و نرخ اتحادیه باربری، زیر قیمت و ارزان برای اهالی ارامنه الف محاسبه می‌شود.

برای خدمات بیشتر و جلب اعتماد ساکنین محله ارامنه الف، اتوبار باربری ارامنه الف بیمه رایگان بدون سقف شهری و بین شهری را در نظر گرفته است و بازدید توسط متخصصین از محل رایگان انجام می‌گیرد. باربری محله ارامنه الف تحت پوشش و زیر نظر شرکت بزرگ” اتوبار باربری تمام کار” می‌باشد. که موظف به رعایت تمام قوانین شرکت باربری تمام کار است.

اصل اول در یک باربری صحیح ، بسته بندی درست و استاندارد اسباب و اساسیه با ارزش و شکستنی می‌باشد . بسته بندی صحیح از چهار نظر اهمیت دارد:
۱-بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم به صورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت حمل و جابه جایی آن ها می شود.

۲-بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، باعث عدم آسیب آنها هنگام حمل بار و جابه جایی می گردد.

۳- نوع بسته بندی در انتخاب خودرو هم تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند جای کمتری را اشغال می کنند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری نیاز است و از این طریق بر قیمت حمل بار هم حتما تاثیر می گذارد.

۴-زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند ، پیدا کردن ، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد .
باربری محله ارامنه الف با سال ها تجربه در باربری در این محله باصفا توانسته در قلب اهالی جای باز کند. مردم خونگرمی که در محله ارامنه میباشند، تقرییا همه قدیمی هستند و صمیمیتی در ان محل موج میزند که وصف ناپذیر است. محله ارامنه در ناحیه پنج منطقه هفت تهران قرار دارد. این محله به محله نجیبان نیز خوانده می‌شود.

محدوده محله ارامنه از شمال به میدان سبلان، از جنوب به خیابان شیخ صفی، از شرق به خیابان سبلان شمالی و از غرب به خیابان اجاره‌دار ختم می‌شود. این محله به دو قسمت شمالی(محله ارامنه الف) و قسمت جنوبی(ارامنه ب) تقسیم شده است. ساخت خیابان سبلان بر روی رودخانه ی قدیمی باعث شد که شهرداری و شورایاری‌ها محله ارامنه را تقسیم کنند.

قدمت این محله قدیمی به زمان بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد که گروه‌هایی از ارامنه(در حدود بیست هزار نفر) در قسمت شمال شرقی و شرق تهران سکنی گزیدند و در آنجا کلیسای وارطان مقدس را بنا نمودند. ایستگاه اتوبوس در محدوده محله ارامنه تعبیه نشده است. اما می‌توانید از ایستگاه‌های دیگر محلات تهران که هم‌مرز با محله ارامنه می‌باشند، استفاده نمایید و به‌وسیله تاکسی خود را به مقصد برسانید.

دسترسی به تاکسی در محله ارامنه مشکلی ندارد زیرا شما از تمام محلات تهران می‌توانید خود را به مرزهای جغرافیایی این محل برسانید و ازآنجا به سمت مقصد پیاده‌روی داشته باشید. مراکز بهداشتی و درمانی پایگاه سلامت سبلان واقع در سبلان شمالی، درمانگاه وقفی بانو اختر نیلی واقع در خیابان شهید اکبر نژاد و ساختمان پزشکان که در خیابان سبلان شمالی واقع شده است و خانه سلامت سرای محله ارامنه در خدمت ساکنین این محله می‌باشد. اماکن ورزشی محله ارامنه: باشگاه‌های ورزشی این محله در خیابان سبلان شمالی واقع‌شده‌اند.

باشگاه لیان، باشگاه رعد و باشگاه سیمای ساجدین، و مراکز خرید محله ارامنه، بازار روز نظام‌آباد است که در خیابان دهقان قرار دارد و شما می‌توانید به‌وسیله اتوبوس در ایستگاه حسینی و یا به‌وسیله مترو در ایستگاه سبلان به این مرکز دسترسی داشته باشید. بوستان‌ محله ارامنه الف، باغ هورفر یکی از باغ‌های زیبا به سبک ایرانی است که سالیان سال درهای آن به‌سوی ساکنین محله ارامنه بسته بود. به‌تازگی درهای باغ را باز کردند و آن را در معرض استفاده عموم گذاشتند.

این فضا در محله ارامنه ضمن این‌که فضای سبز را افزایش داده است، باعث ایجاد نشاط و سرزندگی در ساکنین این محله شده و اوقات فراغت بسیاری از ساکنین را پر می‌کند. باغ هورفر بالای سه هزار مترمربع وسعت دارد. و از دیگر امکانات محله ارامنه الف، اتوبار باربری محله ارامنه را می‌توان یادآور شد که همواره در این محل به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلات در خدمت بوده و تمام امور باربری استاندارد، جابجایی اسباب و اثاثیه منزل یا اداره، در داخل شهر و یا ارسال و حمل بار به شهرستان با انواع ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین مانند: کامیون، کامیونت، وانت بار، نیسان بار، با تمام امکانات در یک باربری مفید را ما در اختیار شما خواهیم گذاشت. کافیست با شرکت تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید. ما بدون فوت وقت در کنار شما هستیم.

با تشکر از اهالی محترم ارامنه الف .