شرکت اتوبار باربری آگاهی آماده ارائه کلیه خدمات اعم از کارگر باربر ، کارگر جهت بسته بندی حرفه ای و انواع ماشین های مخصوص حمل بار و اثاثیه با کمترین نرخ کرایه که توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت های باربری که خود زیر نظر “شرکت اتوبار باربری تمام کار” می باشد ، بعنوان خدمتگزار شما همشهریان عزیز در این محله از تهران با هدف ایجاد آسودگی خیال شما ، تلاش کرده و این تلاش نیز در راستای اعتماد شما سروران گرامی می‌باشد .

اتوبار باربری محله ی آگاهی

اتوبار باربری آگاهی همواره در تلاش بوده تا با روشهای حمل و نقل روز دنیا خود را وفق دهد تا بتواند با بهترین کیفیت ، انواع ماشین های حمل و نقل را متناسب با نیاز و خواسته شما و همچنین کارگران باربر حرفه ای و کارگران جهت بسته بندی حرفه ای اسباب را در اختیارتان قرار دهد.
باربری اتوبار آگاهی نزدیکترین شعبه باربری شرکت” اتوبار تمام کار “میباشد که شما می توانید با یک تماس، تمام خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن در راستای نیاز شما فراهم آورد و این ارمغان، حاصل تجربه ای بیش از دو دهه سابقه درخشان و رزومه کاری را به همراه دارد.

محله آگاهی تهران در منطقه ۱۱ شهرداری است و مطمئناً نامگذاری این محل به خاطر وجود اداره آگاهی تهران می باشند. زمان تاسیس و آغاز به ساخت منطقه به بیش از ۱۰۰ سال پیش برمیگردد و در گذشته از جمله مناطق مرفه نشین تهران بوده است و دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی است.

از لحاظ جغرافیایی این محله از شمال با منطقه ۶ از غرب با منطقه ۱۰ از شرق با منطقه ۱۲ و از جنوب با منطقه ۱۶ همجوار می باشد. بزرگراه نواب واقع در ناحیه غربی این منطقه جزو شاهراه‌های اصلی شمال به جنوب و بالعکس در این منطقه است و خیابان کارگر جنوبی دسترسی بسیار خوبی برای محله های این منطقه را فراهم کرده است.

به خاطر قدمت زیاد این محل بافت فرسوده زیادی به چشم می خورد نزدیک ترین ایستگاه مترو به این محل ایستگاه مترو مهدیه است. و ایستگاه اتوبوس تشکیلات دسترسی بسیار خوبی در حمل و نقل عمومی این محله برخوردار است که از نظر موقعیت که در نزدیکی مراکز بیمارستان پارسا و موزه عمارت انیس الدوله و پاساژ بهمن قرار گرفته است.

خطوط اتوبوس های زیادی از ایستگاه تشکیلات عبور می کنند و دسترسی به تمام نقاط تهران را آسان کرده است. خدمات درمانی بیمارستان پارسیان در این محل فعال میباشد. پلیس آگاهی نیروی انتظامی در محله آگاهی میباشد و از خدمات رفاهی پاساژ بهمن است که در محله آگاهی تهران و خیابان مولوی واقع شده است.

و از دیگر خدمات وجود اتوبار باربری آگاهی است که تمام خدمات باربری را در بالاترین سطح کیفیت انجام میدهد و در همین راستا توانسته ارزانترین تعرفه باربری را برای صاحبین کالا در این محله از تهران فراهم آورد. حمل اسباب و اثاثیه منزل شما به سراسر ایران تخصص ما می باشد.

اتوبار باربری آگاهی با ارائه بیمه نامه، بارنامه حمل و فاکتور های خدمات، می‌تواند اعتماد شما را به این شرکت بیش از پیش با نظم و برنامه ریزی اصولی که از معیارهای دیگر این شرکت می باشد تا حدود زیادی جلب کرده و دغدغه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل شما همشهریان عزیز را دور نگه دارد که این خدمات در راستای اهداف شرکت باربری آگاهی است که همواره آماده باش با انواع ماشین های سنگین ونیمه سنگین مانند خاور، کامیون، کامیونت، ایسوزو، وانت بار و نیسان بار است که با اولین تماس بدون فوت وقت به محل اعزام میشوند.

تمام مراحل بسته بندی به علاوه حمل اثاثیه منزل به علاوه چیدمان وسایل منزل تمام مراحلی است که در همه اتوبار ها انجام می گیرد ولی تفاوتی که شرکت ما نسبت به شرکت‌های مشابه دارد در این است که تمامی این پروسه به صورت استاندارد در سطح جهانی انجام می پذیرد.

شرکت اتوبار آگاهی با پیش از دو دهه تخصص در جابجایی منزل یک اسباب کشی رویایی را برای شما به وجود می آورد این شرکت به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات به عنوان بزرگترین اتوبار در محله خدمات خود را در اختیار شما گذاشته‌است.

این شرکت مجوز رسمی از اتحادیه باربری و کلیه خدمات خود را با برند اتوبار تمام کار ارائه می دهد. یک اسباب کشی بدون دردسر و بدون دغدغه تا به عنوان یک خاطره شیرین در آینده از آن یاد خواهید کرد.

وقت شناسی یکی از مهمترین عوامل یک اتوبار موفق است زیرا مشتری دوست ندارد کارگران شرکت حمل و نقل دیر برسند و برنامه آنها را مختل کنند. بسیاری از شرکتهای حمل بار معمولاً به دلیل تعداد کمی از وسایل نقلیه فعال، تاخیر دارند ولی باربری شرکت اتوبار تمام کار با بیش از ۲۰۰ ماشین فعال پخش شده در سراسر تهران در کمترین زمان ممکن و حتی با بارنامه فوری و کمتر از زمانی که در نظر دارید به خدمت تان خواهند آمد.

این شرکت بی شک در وقت‌شناسی نظیر ندارد. شما برای اینکه حمل اثاثیه منزل تان بی‌دغدغه، راحت و کم هزینه و با امنیت در کمترین زمان ممکن و مطمئن را تجربه کنید با ، باربری و اتوبار آگاهی در تماس باشید. همکاران ما منتظر ارائه خدمات به شما هستند.با تشکر از محله اگاهی.