رعایت انصاف در کار اتوبار باربری پردیسان جزو اولویت کاری، شرکت باربری تمام کار، میباشد. در این راستا برای اعتماد مشتری به شرکت باربری پردیسان، ما با ارائه بیمه نامه و بارنامه حمل، فاکتور های خدمات و بیمه رایگان بدون سقف، شهری و برون شهری را در نظر گرفته و همواره جهت خدمات بهتر از الگو های روز دنیا برای باربری استاندارد تلاش کرده است.

اتوبار باربری پردیسان

شرکت اتوبار تمام کار با دو دهه سابقه در محله پردیسان مشتریان خود را دارد و اعتماد آنان را جلب کرده است. ساکنین جدیدی که با شرکت باربری تمام کار، آشنایی ندارند مطمئناً با دریافت اطلاعات درستی که در این زمینه از صحبت ما دریافت کردنده اند. با یکبار اعتماد، مشتری پر‌و‌پا قرص ما خواهند شد. زیرا ما هرچه بگوییم از روی صداقت است. صداقت ما در اولین سرویس دهی، به مشتریان عزیزمان ثابت خواهد شد.

کار در شرکت اتوبار باربری پردیسان به صورت خیلی حرفه‌ای و در حد استاندارد های دنیا انجام می شود. اولویت شرکت باربری محله پردیسان در نحوه بسته بندی درست می باشد. که اگر بسته بندی اجناس مهم و با ارزش به صورت درست و حرفه‌ای با ابزارهای مخصوص بسته بندی شوند، هم خیال شرکت را راحت کرده و هم استرس را از مشتریان عزیزمان دور میکند.

لازم به ذکر است که اجناس با ارزش با کمترین مبلغ در بسته بندی، این وسایل را ایمن کرده و به نحوه درست در حین بارگیری کمک می کند که به سلامت به مقصد برسد. ابزارهای مخصوص بسته بندی در شرکت شامل، ضربه گیرهای حبابدار، فوم های ضربه گیر، سلفون های متری، پاکت های مخصوص حمل اشیا و بالشتک های مخصوص لوازم الکترونیکی و کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف عرضه می گردد. که هر کدام از این ابزار برای استفاده وسایل های مخصوص در نظر گرفته شده است.

شرکت با داشتن کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربر حرفه ای در زمینه حمل درست و بسته بندی اصولی و استاندارد همیشه نسبت به شرکت‌های مشابه پیشتاز بوده است. از خدماتی که شرکت باربری محله پردیسان، بعد از جابجایی و بعد از تخلیه بار در محل جدید می تواند ارائه دهد.

شستشوی فرش، موکت، مبلمان در محل جدید بوده که با دستگاه های روز دنیا و کارگران مخصوصی که در شرکت حصور دارند که می‌توانند حتی در شستشوی دیوار پنجره ها نیز به شما کمک کنند و این شرکت ما را نسبت به شرکت های دیگر ارجحیت داده است. ما خدمات زیادی در محله پردیسان در این دو دهه انجام داده و مورد تحسین بزرگواران این محله قرار گرفته ایم.

محله زیبای پردیسان را تقریبا بیشتر اهالی و مردم تهران میشناسند. یکی از زیباترین مناطق تهران،که بوستان پردیسان در آن واقع شده است. که علاقه مندان خود را دارد. پیاده روی در آن و رانندگی در مسیری از پارک هیجان انگیز است. سینمای پردیسان، به عنوان اولین سینمای محیط زیست در ایران شناخته شده که در 1393 افتتاح شده است. و میزبان مسافران و علاقه مندان زیادی بوده.

بوستان پردیسان از شمال به بزرگراه همت و از جنوب به بزرگراه حکیم. از شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری امتداد دارد و همینطور بزرگراه یادگار امام از میان آن می گذرد و این بوستان از طریق دو ورودی در بزرگراه های حکیم و همت قابل دسترسی میباشد. در غرب بوستان پردیسان، پارک بزرگ نهج البلاغه قرار دارد. این دو پارک از طریق یک پل به نام پل معلق آسمان، به هم وصل می شوند. نزدیکترین بیمارستان به پردیسان بیمارستان میلاد است .و از خدمات رفاهی در این محله زیبا فروشگاه جنسیس و فروشگاه بادبادک است.

شرکت باربری محله پردیسان همواره در خدمات باربری در این محله پیشتاز بوده و مورد اعتماد ترین باربری این محله به حساب می آید شرکت باربری تمام کار با هدف ایجاد آسودگی خیال اهالی محله زیبای پردیسان همواره تلاش نموده است که در این راستا ارزانترین تعرفه باربری را برای صاحبان کالا در این محله فراهم آورد. ما مجهزترین ماشین های سنگین ومسقف را داریم، مانند: ایسوزو، خاور، کامیون، کامیونت، وانت بار، نیسان بار، موجود در شرکت اتوبار تمام کار است.

داخل ماشین های بصورت موکت شده است که موقع حمل و جابه جایی اسیب را به صفر برساند.ما درکنار شما هستیم. شما با یکبار تجربه باربری با شرکت اتوبار تمام کار ،خواهید دید که جابه جایی انقدر که شما نگرانش بودید سخت نیست زیرا ما صفرتا صد کار خود را با دو دهه تجربه بلدیم و بدون فوت وقت و در کمترین زمان تمام مراحل را طی می کنیم.

با تشکر از اهالی محله پردیسان.