به سلامتی حمل جهیزیه دارید. میخواهید یک باربری در شان یک سرویس عروس باشد و تمام معیارها و استاندارد های حمل و نقل را داشته باشد، پیشنهاد ما اتوبار باربری هفت حوض می‌باشد که ارائه دهنده کلیه خدمات باربری و اسباب کشی از قبیل کارگران باربر متخصص و مجرب و کارگران مخصوص بسته بندی حرفه ای و شکیل می‌باشد.

اتوبار باربری محله هفت حوض

اتوبار باربری هفت حوض با کمک کارگران ورزیده و خوش برخورد، کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری مجرب و متعهد و با استفاده از روش های اصولی، حمل بارهای سنگین، اثاثیه منزل، اسباب محل کار، جهیزیه و کالاهای مختلف را با ایمنی کامل انجام می دهد.

شرکت باربری محله هفت حوض از خودروهای مخصوص حمل بار اعم از کامیون، وانت بار و نیسان بار، تریلی، خاور برای جا به جا کردن حجم های مختلف بارها، از این وسیله ها مطابق بار استفاده می کند.

ما در محله هفت حوض متخصص بسته بندی و حمل بار اثاثیه منزل، شرکت، و مشاغل دیگر هستیم. ماموریت ما ارائه بهترین خدمات بسته بندی و اثاث کشی با تیمی مجرب و دوره دیده است.

اتوبار باربری محله هفت حوض، خدمات باربری شهر تهران و حمل بار به شهرستانها را با بهترین شرایط مهیا نموده و دغدغه ما سریع ترین زمان جابجایی اثاثیه منزل یا سایر بار های شما به مقصد مورد نظرتان بوده است و همواره نهایت ظرافت را در راستای ایمن سازی اسباب کشی و حفاظت از لوازم شما به کار گرفته ایم.

اکنون در گذر سالهای اخیر توانسته ایم مشتریان محترمی در این منطقه داشته باشیم و افتخار ما رضایتمندی تمامی آنهاست. باربری و اتوبار تخصص ماست و هدف ما در راستای حمل اثاثیه و لوازم شما این است که بدون وارد شدن کوچکترین آسیبی به آنها، مراحل بسته بندی، باربری و باز چینی را با بهترین کارگران مخصوص حمل بار و کارگر جهت بسته بندی حرفه ای انجام دهیم.

اسباب کشی تان را با اتوبار باربری محله هفت حوض شروع کنید و با یک تماس کافی است تا راحتی یک اسباب کشی را حس کنید. اسباب و اثاثیه شما به صورت ویژه توسط اتوبار باربری محله هفت حوض انجام خواهد شد. تیم ما به صورت حرفه ای و آموزش دیده و با داشتن کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری مجرب آماده به خدمت برای اسباب کشی می‌باشند.

اثاث کشی واقعی و بسته بندی حرفه ای یعنی باربری محله هفت حوض، مدیریت قوی و قیمت های منصفانه، کارگران مخصوص حمل ورزیده، رانندگان حرفه ای همه بی نظیر ترین پرسنل باربری هستند که تا به حال در ایران ثبت شده است.

اتوبار باربری محله هفت حوض یکی از شعب شرکت بزرگ اتوبار باربری تمام کار میباشد‌ که در این محله با اصالت فعال است.

میدان نبوت نام پیشین میدان هفت حوض یکی از بزرگترین میدان‌های شرقی تهران است. این میدان در قسمت جنوبی محله نارمک تهران و در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد. میدانی است بزرگ و بسیار معروف در محله نارمک تهران که از بسیاری جهت ها با بقیۀ میدان های تهران فرق دارد.

میدان هفت حوض نقشش فراتر از یک میدان ترافیکی است چرا که آن قدر جذابیت هایش متنوع است که همه روزه پذیرای خیل عظیمی از علاقه مندان می باشد.

از مهمترین ترین جذابیت های این محله تهران می توان به فضای سبز دور میدان هفت حوض، آب متلاطم حوض ها، تنوع مراکز خرید حوالی میدان و … اشاره کرد. این جاذبه ها میدان هفت حوض را به محیطی شاد و مفرح تبدیل کرده اند.

میدان هفت حوض تهران از معدود میدان های بیضی شکل است که سال ها پیش با تدبیر شهرسازان فرانسوی به صورت شطرنجی ساخته شد و جالب این است که از گذشته تا به امروز بازی شطرنج یکی از بازی های داغ آن میدان محسوب می شود.

در زمان شکل گیری میدان هفت حوض این میدان دقیقاً هفت عدد حوض داشت اما امروزه بنا بر سلسله اصلاحاتی که روی آن میدان اعمال گردید بر تعداد حوض هایش افزوده شد.

از مراکز خرید معروفی که در این محله هست میتوان به فروشگاه مرکزی نارمک، مرکز خريد کويتي‌ هاي نارمک، مرکز خرید شهروند، مجتمع تجاري ايده ‌آل، مرکز خريد طلا و جواهر گاندي، مرکز خريد نوين، و مرکز خريد آريا و… اشاره نمود.

در ضمن بازدیدکنندگان می توانند بعد گشت و گذار در مغازه ها روی نمیکت های کنار حوض ها بنشینند و از تماشای آن همه شور و حیات، انرژی به تحلیل رفته شان را دوباره به دست آورند.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو سرسبز و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید ارجمند می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای عموم آسان می‌سازد.

اتوبار باربری محله هفت حوض توصیه می کند ریز تا درشت لوازم و اثاثیه تان را بسته بندی کنید.

زیرا بسته بندی اثاثیه منزل شاید یکی از اولین مراحل اسباب کشی باشد ولی اگر کار بسته بندی اثاثیه منزل به درستی و با شیوه ای حرفه ای صورت بگیرد مطمناً در زمان اسباب کشی اثاثیه منزل شما بدونه هیچ مشکل و هیچ دردسری به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید.

اتوبار باربری محله هفت حوض در ارائه خدماتی متمایز و تخصصی و با تجربه، توانسته‌ تا با تعداد بالای ماشین‌های حمل بار و پرسنلی با تجربه و آموزش‌ دیده کلیه محدودیت‌ها را در زمینه اسباب کشی و حمل اثاثیه از میان برداشته و در تمامی ساعات شبانه روز و کلیه ایام هفته خدمات مان را ارائه نماییم. با ما تماس بگیرید.

با تشکر از اهالی محترم محله هفت حوض .